Show me love

Imorse hade jag ställt klockan igen på 08.10 och de var inte såå jobbigt att gå upp faktiskt, de jobbiga var att jag höll på att somna framför Tvins hahah, men ja de är ju kass även om man är pigg. Dom visade alltså samma sak på 3 olika kanaler, och som dom smiskar på en alltså, helt otroligt att folk köper något. Dom har ju verkligen förmågan att få folk att vilja köpa de dom har att erbjuda. Men känns rätt påklistrat tycker jag nog.
   Sen satt jag med datorn i tvrummet och pratade med A. gjorde mig iordning och sen kollade jag på 90210 och sen bar de av till körskolan vid halv 3 typ, satt där till strax efter halv 4. Ska ju egentligen inte dit imorron men jag vill nog de iallafall, så ska se om jag kan få in de på något sätt. Ska dammsuga och lite sånt på morgonen sen måste jag göra mig iordning och åka till körskolan då sen kommer A. efter 12. Så alltså måste jag hinna med städningen innan jag åker iväg annars kommer de bli problem så får nog gå upp 8 imorron med.

När mamma kom hem så åkte vi till City Gross och handlade, hahah har ett litet fint citat som min kära Rebecka har lagt;
"Den är City Gross blå!" heheh och de var rätt kul =)

NU sitter jag och har datorn i tvrummet igen och antikrundan går på tv som mamma kollar på, snacka om att folk får pengar för sina saker som dom inte har en aning om att de är värt. Helt fantastiskt! Sen ska jag kolla på Niceiga Per Morberg kl 21.
Ha en bra kväll alla!

Pussinuss Lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback