Summer of 69'

Heeej! Sitter vid A.s brors dator och den är konstig på tangentbordet så jag skriver mer imorron men nu har jag tiden för inlägget iallafall =)

Ojoj vad jag ligger efter i denna bloggen nu tycker jag, blir lite dagboks effekt över de när man inte hinner skriva på kvällen så blir de bara jobbigt sen dagen efter när man måste po de igen. Men nu när jag här iallafall och kan skriva om gårdagen.

Vi bestämde oss för att köra in om på City Gross för att jag skulle handla dom där albumen, vi letade i heeela stan efter ett par men de fanns alltså inte och dom som fanns kostade nästan det dubbla så de kissade jag på. Vi skulle ju köpa blomma till Björn och Susanne med på Buketten. Det blev en orange ros och en orange/gul gerbia och sen lite grönt sånt fint, de var typ lite gräsaktigt med sånt som svajar lite, typ som vass.
   Det var väldigt trevligt hos dom, jättemysig lägenhet bodde dom i verkligen. Vi fick lax från ugnen med kokt potatis och romsås, sallad och de var jättegott alltihopa + att vi fick glass efter maten =) sen spelade vi Wii, varken A. eller jag har testat de innan så de var väldans kul, jag vann över honom i boxning hahah =) sånt skulle man haft...
Sen när vi kom hem kollade jag på 90210 som vi spelat in under kvällen och sen gick vi och la oss, de är så mysigt att sova tillsammans =)

Pussinuss lover! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback