♥ Love, hate and understanding

Hejsan!

Förlåt för min otroooligt sena uppdatering idag men jag har inte haft tid att skriva något innan, lämnade A. idag så ses vi inte förräns om 2veckor. Sen har jag kollat på Fredagen den 13de, del 7. Och sen åt vi rätt tidigt för vi inte hade ätit någon direkt lunch, vi har även varit i affären och hos mormor. Men nu kommer de ett inlägg iallafall! =)

Både del 7 + 8 av Fredagen den 13de gick i lördags natt så jag spelade in de och har kollat på ena delen och funderade på att inte se den andra men nu när jag satt här kom jag på att jag nog ville se de ändå. Så efter detta inlägget ska jag nog gå och kolla på de! 
   Det kommer mera ikväll så ni får hålla ut, tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder också, eventuellt något klipp från youtube.

Ni får ha en bra kväll!

Pussinuss lovers! ♥


Kommentarer
Postat av: diana

Tack för kommentaren! :) Hoppas allt är väl med dig! Nu har jag tävling i min blogg, delta gärna! =) Kram!

2009-06-14 @ 21:44:48
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback