♥ Natti Natti

Tjaa!

Väldigt sen uppdatering idag, men man har inte orkat starta datorn innan för att skriva, heheh. Jag är hos A. nu, åkte hemifrån halv 1. Körde grönt idag =) de är nice!

Vi har nog inte gjort något speciellt idag, de var länge sedan vi sågs dock. Ikväll kollade vi på Ratatouille, men jag orkade inte sitta uppe och se hela så vi såg typ halva och nu har vi borstat. A. ligger redan och väntar på mig =) så mysigt! Orkar egentligen inte sitta här och skriva heller men ja de får man ju göra :P hehe. Satte på Cosa Della Vita så går de =).

Godnatt och sov nice!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida J

SV: Han är så himla skön så de finns inte! Jag kollar bara för att se honom. En knäppskalle är vad han är, dialekten, hahah!



Ja, skön snubbe!

Kram <3

2009-06-06 @ 21:47:29
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback