♥ Mysmorgon Nr. 1

Godmorgon allihopa!
Det har visserligen varit morgon sedan 07.43 men de har inte blivit tillfälle till att skriva förräns nu. Vissa av er har säkert inte ens funderat på att stiga upp än och andra har kanske precis gått upp. Det är nog väldigt olika när folk går upp, har man ett jobb så är man så illa tvungen till att stiga upp vid en viss tid och är man ledig eller arbetslös så ligger man antingen länge eller så stiger man upp tidigt för att hinna med allt under dagen.
   Vad har ni för några tider ni stiger upp? Jobbar ni så ni måste gå upp kl 5 eller ni har turen att kunna ligga lite längre? Skriv gärna och berätta hur era morgon rutiner ser ut.

Idag är jag hos A. hela dagen och ska sova här i natt också. Vi har inte kommit igång riktigt än men de var tänkt att vi skulle träna lite idag. Det var sol och fint väder när vi gick upp men nu har de blivit helt trist så ute kan man ju inte vara :/
Ligger här och lyssnar på TheArk på Spotify, dom är nice! Salo har dock offrat sig för kulturen och blivit mindre snygg tycker jag. Han var snyggare när jag och M. var och såg dom live på Mejeriet för 100år sedan. Men alla ändras vi ju, se på Herr Stenmarck t.ex. vad har hänt med honom liksom, helt lost.

För er som undrar så gick de bra i Kristanstad igår, det var trevligt och ungdomarna är grymt duktiga, speciellt våran syntare heheh eller var de keybord :P de är svårt de där.

Nu ska jag se om vi kan hitta på något roligt här...
Ha de bäst!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback