♥ Deltagande i tävling hos Diana

Heej!
Jag har precis angivit mitt deltagande i Dianas tävling =) man kan vinna ett jättemysigt höstkitt från Praktfull som innehåller; klistermärke, servetter, inbjudningskort och placeringskort (i samma mönster) och även ljusstakar som flyter i vatten! Låter det inte som ett fantastiskt kit?
   Jag är jättesugen på att vinna de, hade varit jättemysigt nu när höstmörkret börjar komma, man kan ha bjudningar med nära och kära med dessa fina inbjudnings- och placeringskort. =)

Jag vill passa på att tipsa alla mina läsare om att delta i tävlingen =) Lycka till!!




Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Så gulligt av dig, tack söta!! =) Önskar dig en riktigt fin start på veckan! KRAM!

2009-10-19 @ 17:16:34
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback