♥ Trista måndag

Heej bloggen!

Nu är det måndag igen, tiden går alldeles för fort these days tycker jag. Men idag har jag ju som sagt varit hemma från skolan =) wehoo ledig!! Men sen har jag ju provet imorron, så man ska nog inte ropa hej allt för mycket. Det känns som att jag har det något sånär under kontroll tycker jag. Hoppas att det går bra! Får uppdatera er imorron om de gick bra eller inte hehe. Jag har det på eftermiddagen =( boooring.

Jag har bakat en sockerkaka idag =) det är min mammas farmors recept, så de är med kaffekoppar i receptet, men den blir ortoooligt god och hög =) mums!

Jag ska få KÖRA bil idag =) wehoo de var jättelänge sedan sist ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback