Hopstoppad


Hello!

Dagens uppdatering har varit extremt låg men detta beror delvis på att jag har varit i skolan men också på att jag inte har haft några direkta inlägg att göra, jag har alltså inte tagit några bilder alls idag :( vilket är trist. Det känns som att jag kommer kunna uppdatera mer nästa vecka, eller redan från och med lördag när jag och min sötnos ska vara tillsammans igen <3

Detta blir till och med ett ihopslaget inlägg tillsammans med Dagens Sötnöt eftersom det bara blev så.

Dagens Sötnöt består av en väldigt charmig bild som jag klickade fram. Tänk om sånt här kunde hänta på riktigt, hade man inte varit där med kameran direkt om man hade sett två katter stå såhär^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback