Ny design!

Godkväll och Godmorgon!

NU är vi äntligen klara med den nya designen till bloggen. Alex och jag har suttit hela kvällen och pillat med hur det ska se ut och vi kom fram till att det är fantastiskt vad det tar tid, men det är en massa fram och tillbaka innan man får rätt på det. Alltså innan vi får det som jag vill ha det.
Vi har fortfarande lite småjusteringar kvar som måste göras innan det är helt klart, men som det är nu så kan man visa det för folk iallafall^^

Här sliter min darling förtvivlat med de inväcklade html koderna, men oj vad duktig han är.

Man blir lätt törstig när man jobbar och sliter så hårt in på sena kvällen!
I bakgunden kan man se mitt BookBook fodral :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback