Alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag alla söta bloggläsare!

Jag har inte uppdaterat alls under dagen eftersom jag still är lite sic så har inte orkat + att jag har åkt med A. hem till honom =) vi gjorde en väldigt mysig sak när vi kom fram. <3 Vi bakade en blåbärspaj, jag har aldrig ätit det tidigare men de var väldigt gott faktiskt!
   Jag fick ju som sagt mina fina rosor av älsklingen när han kom i fredags, både som en tidig alla hjärtans present och sen som en krya på mig blomma! <3

Imorron ska jag till skolan igen =( det är introduktion på en ny kurs, barnhälsovård, jag har tolkat de som att vi ska lära oss lite om hur man hanterar barn när de blir sjuka, hahah


Den jättegoda och fina blåbärspajen som min älskling gjorde! <3

Valentine dinner; kyckling m. ravioli och paprika pesto <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback