♥ Hemma igen

Hellooo!
Nu är jag hemma igen, de gick snabbare än vad jag trodde de skulle göra. Vi köpte en torkvinda till henne som är från Ulla och Nils. Först frågade vi i Informationen var dom hade dom, så förklarade hon var vi skulle gå och vi gick dit. Men när vi kom fram till den angivna platsen så fanns de inte en torkvinda så långt man kunde se. Så fick vi fånga en annan Niisse i farten och fråga henne. Ja då säger hon att dom finns ute i Trädgårds avdelningen som ligger åt ett helt annat håll, så kan kan undra vad hon den andra tänkte på...:S

Bilden är från 08 men jag gillar den så tänkte jag skulle lägga upp den =) hehe ni som har läst min blogg från början kanske känner igen den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback