♥ Statistik

Godmorgon alla söta bloggläsare =) jag har sovit gott inatt men de har varit lite varmt dock. Drömde att jag träffade min körskolärare igen och han ville att jag skulle ta körkort igen för att vara säker på att jag klarade de. Men smart som jag är så kom jag ju på att fråga; "ifall jag inte klarar de denna gången så får jag väl inte behålla de andra?" och de var helt rätt. Så jag gick inte med på att göra de :P men jag fick köra honom hem igen så skulle han se om jag var en bra förare, fick dessvärre inte veta de för de kom en stor maskin utanför mitt fönster och väckte mig. =(

Idag ska jag jobba lite med skolan och ev hjälpa mormor och fixa till hennes dator, annars gör jag de på söndag =) beroende på hur de ser ut med skolan. I eftermiddag kommer A. hit =) ska bli nice som vanligt!
   Jag har lagt in en bild på min statistik men ja de är ju inte allt för många läsare men de är underbart med de få som kommer och läser =) såklart! Tack! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback