Listen to your heart

Nu är jag på gång till Körskolan för att läsa en massa på dessa otroligt roliga körkortsfrågorna som man av någon anledning måste lära sig. Jag har sittit fast på första repetitions delen ett bra tag nu men igår klarade jag de och då hade jag även bara 3fel så jag kan lova att Sofi blev helt fantastiskt glad när hon fixade de äntligen. NU är de bara att hoppas att de kanske går lika bra idag =)

Tänkte jag skulle prata lite om Kent i ett senare inlägg idag, kan nog bli när jag kommer hem från körkolan, har två timmar på mig då tills de bär av till Lund med buss och med Ulla =) ska hjälpa henne lite....

Nu är de en liten fin sminkning som väntar på mig i badrummet, man måste ju göra sig vacker, heheh. Säkert någon som tycker att jag inte kan göra de, eller så tycker man att jag inte behöver göra de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback