♥ Blir jag brun utan solen nu

Hej allihopa!

Nu har jag införskaffat en sån här Brun utan sol som NaztysBunny tipsade om i ett av sina inlägg =) där hade hon skrivit att den var väldigt bra och att den gav brun färg direkt man hade applicerat den. Måste säga att jag kan hålla med henne till viss del men tycker nog att jag är brunare nu efter någon timme än vad jag var sekunden efter att jag hade smörjt in den. Tyckte även att de gick åt rätt mycket när man smörjde in "hela" kroppen (armar, rygg och ben). Sen priset är ju rätt ok med tanke på resultatet. Kostade 160:- på Kicks och 159:- på H&M, jag köpte min på H&M. ;)
   Nu ska det visas lite "Mot Öland" här =)

Ni får ha en fin lördagskväll!

Pussinuss lovers! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback