♥ Big test

Helllooo!
Det var alldeles för längesedan jag skrev här nu, inte bra =( förlåt mig! Men de har varit en massa här hemma nu sedan mamma kom hem, måste hjälpa henne lite + att jag har prov på tisdag så jag pluggar en massa till de, det handlar om dessa 4 fantastiskt charmiga herrarna, haha de är lite om olika utvecklingsteorier som dom har hittat på och nu måste vi lära oss dom, och tro inte att dom tyckte likadant heller utan det är ju en massa olika teorier som man ska kunna och som sen ska passa ihop med rätt gubbe. Inte lätt!!

Lovar att jag ska bättra mig på att uppdatera och sånt =) hi ni får ju inte tröttna på mig! Hi

Ha en bra söndag, de ska jag ha!! =)

Pussinuss lovers! ♥



Kommentarer
Postat av: Nicke

Hej gys :)

2009-10-19 @ 22:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback