Böcker på ingång

Godkväll mina läsare!

Här kommer lite böcker som jag lovade i det tidigare inlägget. Man kan väl inte säga att det är några boktips direkt efter som den ena boken, den som är till skolan är ju jag ganska tvungen till att ha så den tror jag inte att jag rekomenderar till någon annan. Men den jag läser själv är faktiskt väldigt bra, dessvärre är den fruktansvärt hemsk och jag tycker så himla synd om Kristina.
Jag valde som sagt att lägga upp en bok som jag just nu håller på att läsa + den som jag ska ha i min nästa kurs i skolan.

Kristina Hansen, Bengt-Åke Cras & Agneta Cras - Bakom stängda dörrar (en sann historia)
Stina Johansson - Bland stubbar och kottar (med barnen i mulleskogen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback