Ang CSN

De blev aldrig av att jag skrev hur de gick när jag pratade med skolan igår om CSN. Hehe jag antar att jag tänkte att jag fick ju reda på vad som hade hänt och sen släppte jag de, utan att blogga om de.
  
Iaf så var de skolan som hade gjort fel!
Hahah jag gick in och sökte upp denna människa som hade hand om bidragen och man försökte ju vara lite kaxig mot henne eftersom jag visste att jag hade rätt^^ finns ju ingen anledning att vara softis, right!? Hur som helst så var de som sagt skolan som hade gjort fel, de hade skrivit in fel tid på när jag läste så jag hade missat en hel kurs och iom de så blev de inte 100%, vilket jag kan tycka är lite slarvigt från skolans håll. Men ja de gick att lösa så de var ju bra iaf=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback