Onsdag

Hellu Sverige!

Mitt första riiiktiga inlägg från bloggdatorn =) egentligen borde jag nog inte kalla den för bloggdator eftersom jag inte har gjort någon uppdatering på jättelänge, men jag tycker det passar så bra in på den <3 den är så extremt söt!^^
   Dock verkar det fortfarande vara någon vajsing med att lägga upp bilder så det dröjer lite till innan ni kan se hur den ser ut...men jag lägger upp en bild som jag tidigare haft här på bloggen bara för att det inte bara ska bli en massa text.

Jag saknar min älsklings A. en massa! Varför ska det vara så svårt att få vara tillsammans hela tiden, det är så himla jobbigt att vara ensam när det finns en kille som man kunde vara med =( Jag älskar dig jättemycket det vet du! <3


Denna fantastiskt fina bild kommer som en gång till =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback