Bowling

Hello!
Efter en kväll med bowling är man väldigt varm och har ont i högertummen, men oj vad roligt det var :) Det var faktiskt väldigt roligt att träffas igen efter snart ett år, sist vi sågs var när jag fyllde 20år. Det är synd att man inte tar tillfället att ses mer när vi ändå bor i samma ort. ^^

Kvällen kommer att avslutas med att vi ser klart på Bond filmen som vi började se igårkväll, måste nog säga att jag tycker att det är bra filmer faktiskt. Har ju alla filmerna i den där serien som de hade ute med Kvällsposten för några år sedan. Så känns ju som att man borde se dem och som det känns nu så gör jag gärna det^^


Matilda och jag gick runt i hela hallen och letade efter rosa klot!
När vi kom fram till vår bana så låg ALLA rosa klot där och de hade vi totalt missat^^
Min älskling hade den rätta swingen ;)
Han satte nog några strikes iaf^^
Jag vann första omgången...
...och jag vann minsann andra gången också^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback