Utedag

Hellooo!

Idag har jag varit ute på en riktigt lång promenad. Det är så mycket snö här så de är mysigt att gå och plumsa runt! Jag såg till och med en kvinna som hade tagit fram skidorna och åkte på dom! Vi har inte haft så mycket snö här på typ 20år så jag har faktiskt inte sett de tidigare^^
   Nere vid havet fanns det en massa man kunde ta bild på =) dock hade jag bara mobil kameran så de blev inga jättebra bilder!



Det var rätt mulet ett tag och helt mörkt så trodde de skulle komma in oväder!

Isen hade börjat smälta på havet!
De låg i block överallt.

Isen var ända ut till Kallbadhuset!
Men den gick inte att gå på =(

Alla fåglarna satt och frös gumpen av sig i de kalla vattnet^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback