Bilprovningsbesök idag!

Jag var ju på Bilprovningsbesök idag med, med den gröna =) hade inte tidigare varit på något liknande så var lite nervös när jag satt och väntade på att mitt reg nummer skulle komma upp på skärmen. Tillsist gjorde det de och jag skulle köra in, det visade sig att jag skulle in i port 1 vilket var lastbilsbanan men det uppstod ett liiiitet problem; min bil stod framför port 5. Det var bara att typ köra förbi alla andra som stod först i de andra köerna, detta skedde såklart lite diskret^^
   När jag väl kom in genom porten så skulle man ju balansera sig lite snitzigt på den där grejan, naturligtvis så kom jag för nära skenan så jag tog heeela hjulet, det gnisslade aningen inne i bilen =( well done!

Bilprovningens alla lömska portar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback