Inför kvällen

Idag kommer det ett lite sent "första inlägg" men jag kan tala om att det beror på att jag har hållt på här hemma som en crazy sedan jag steg upp imorse (halv 10 =) vi ska ha gäster ikväll nämligen, så har städat en massa och nu har jag gjort mig iordning också, lägger upp en bild på mig hur jag ser ut inför kvällen i nästa inlägg!
   Sen kommer A. och vi ska fixa med maten, ska baka nice typ kak/tårta också med das blåbären som jag egentligen inte gillar eftersom man blir helt blå i hela flabben efter, men jag köpte en yoghurt på City Gross igår med blåbär i för att hinna bli lite van hahah hela den tallriken blev helt blå :P.
Ulla ska nog också snart komma tror jag, eller hon borde det iallafall, ska visa henne alla dom Tapas rätterna jag hade i den kokboken från Spanien när hon kommer =)

Får nog bli it för nu, ska sminka mig och sen ta bilden som jag kan lägga upp =)

Ha de nice tills om typ en stund då jag är back in business igen =) wiee!!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback