When I was young

Heeej!
Idag gick jag upp kvart över 8, hade ställt klocka för jag tänkte jag inte skulle ligga så länga, sover ju fan 10timmar per dygn och man blir faktiskt trött av att sova med, hehe. Så ja gick upp då och åt lite yoghurt och juice sen SingStarade jag lite men man kan väl inte säga att de gick så bra med den ringrostiga rösten där på morgonen. När jag hade tröttnat på den SingStar så började jag kolla på Skräckfilmen "Fredagen den 13de del 2" som jag spelade in i fredags =) den var rätt läskig men ändå inte.

NU fick jag precis sms från A. och han är på väg från Malmö nu så kommer han hit snart =) sen ska vi in till Lund igen, jag ska kolla på Åhléns om dom har något bra album till mina bilder, de hade varit nice om jag hade kunnat hitta något, snart kommer ju bilderna också, jag ska göra de såå fint =) heheh

Ikväll är vi bortbjudna på middag, men gör en liten uppdatering om hur de gick i stan när jag kommer hem till A. =)

Ha de nice så länge alla!

Pussinuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback