♥ Spindel jakt

Update i mitt maraton: Idag har jag bara ett en HALV Bond film =(

Jag har bakat två fransbröd och gjort två pajskal till pajerna vi skulle ha ikväll och sett Days så sen blev de inte så mycket tid kvar till Bond, men hann inte längre. A. har föreslagit att vi ska se de nu ikväll....Vi har precis haft en lite spindel jakt här inne på mitt rum. Först kom de en STOOOOR på väggen och så skulle han döda den men ja de klarade han ju inte :P så den kom ner på golvet igen....och sprang fort iväg. Sen visade de sig att de fanns en till liiiiiite mindre i taket så skulle han ta den, men guess what?? de klarade han inte de heller :P så den gick också ner, men den fann vi och dödade. Sen har vi letat efter den stora hur länge som helst och nu precis så såg jag den i andra sidan av rummet vid mattan under sängen men DÅ KLARADE HAN DE!!:D:D så nu är dom båda döda!! =)

Nu får de bli slutet på BOND ändå!! annars ligger jag ju efter tills imorron =)

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att män räddar våra små liv ifrån spindlar;) Kommer du ihåg spindeln från Björklägret?

2009-08-12 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback