♥ Absolut Love

Läste på första sidan här att Kevin ska släppa en skiva inom kort, de låter väl trevligt...den får man nog ladda ner =) han kunde ju verkligen sjunga allt!
Håller på att kolla en massa olika kurser och program som man kan gå, har sökt till Matte B och Svenska B iallafall på Komvux. Får se om man kommer in. Måste ringa Vipan också och skälla lite på dom att mina betyg som ligger inne på studera inte stämmer och de tycker jag är lite kasst. Från att bara ha ett IG så har jag helt plötsligt 4st IG och de känns inte riiiiktigt okej tycker jag. Så  de som ligger på tapeten just nu är nog Fastighetsmäklare och sen Psykolog, men ja de kommer säkert inte bli något av de utan kommer väl bli vikarie på dagis isället och hur kul är de? Hoppas att detta körkortet snart blir klart, vilket de verkar som =) så kan jag börja som vikarie igen, och få in lite pengar som jag verkligen behöver just nu =) heheh. Tänkte på de i morse att om jag hade ringt på alla dom jobben som har kommit dom senaste veckorna i Lomma så hade jag haft en massa pengar by now, och hur nice hade inte de varit....

Funderar på att färga håret lite, ev till helgen =) men vet inte om man vågar riktigt, man vet ju inte hur man kommer att se ut heheh och när man väl har gjort de är de ju liksom lite sent att tänka på att man inte vill ha de så.

Ha de nice!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback