Like a prayer

Hahah sitter och kollar på Beck - Flickan i jordkällaren, så han som spelar Herr Beck själv; Peter Haber, ibland är han bara såå Sunes pappa, heheh =)

Iallafall, nu har jag haft sånt "långt" uppehåll igen här, men de blir så när man har en pojkvän som man är hos, så blir de liksom ingen ordning, man har annat för sig och de hinns liksom inte med. Men nu är jag back igen! Har ni missat mig?
   Idag har jag kört BSR till Annika, hahah deras hund Minna fick leta efter köttbullen som jag tappade för x antal veckor sedan och tro de eller ej men hon hittade den faktiskt, eller ja hon slickade sig om munnen när hon kom ut från bilen och ville in igen, kollade som om de skulle finnas mer så vi antog att hon hittade den =) nice!
De gick väldans bra att köra, lite hackigt i början men de trodde man var för att den inte var körd innan så den var kall + att jag inte hade kört den på ett tag nu. Men annars gick de bra =)

A. åkte hem idag, vill inte att han ska åka dessa runder en massa, vill vara med honom heeeela tiden ju =) Hoppas att vi ses snart igen.

Ha de nice alla!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback