♥ Ghost busters

Är de någon som är lite skrajsen för att de är Fredagen den 13de idag? Man tycker nog bara att de är lite fjantigt med de. Samma som allt detta med skrock och sånt, liksom de händer ju inget speciellt bara för att man lägger sina nycklar på bordet. Dessvärre så har jag en Ulla som är efter en när man gör de, hon kommer efter en och tar bort dom heheh =) tror inte heller att de händer något bara för att man går under en stege eller liknande. Dom pratade om detta på radion i morse med, och då fick dom slutsatsen att de finns faktiskt vissa som är väldigt skrockfyllda och vissa som inte bryr sig ett dugg om de, som jag tillexempel. Men jag tror att de som med allt annat; om de skulle hända något speciellt bara för att jag la mina nycklar på bordet så kommer jag nog få mig en tankeställare och kanske inte gör de igen.
   Det blev ingen hårfärgning denna gången =( fanns bara såna helt cp färger, och sen fattade man ju inte systemet dom hade lagt upp, enligt bilderna man kunde läsa på förpackningen så var man ju tvungen att ha en viss blond hårfärg från början för att kunna få en annan, kass. Nu är de säkert folk som bara skrattar för att dom vet hur de ska gå till, då får ni gärna ge mig en liten kommentar och berätta hur de är så jag kan förstå. Har lite svårt med de, heheh =)

Tomorrow är de ALLA HJÄRTANS DAG!! ♥ hehe fick ett jättefint hjärta av A.s mamma idag, de var jättefint =) så gulligt av henne att tänka på oss alla =)
Ska "fira" de hemma hos mig imorron, vi ska laga en 2rätters meny med förrätt och huvudrätt, kommer vara ett hemmabakat fuccacia bröd med västerbottenost också =). Sen blir de POPCORN till Melodifestivalen, blev aningen inspirerade av HERR STENMARCK förra veckan!! Han är nice, eller han har varit de, men tycker att han har blivit helt konstig sedan efter den där gången han rakade headet.

Nu börjar snart Let's Dance igen efter att alla dessa hästarna har sprungit klart hehe =)

Nu kommer min A. och skriver en liten rad eller 2, får vi se vad för något intellient han kommer skriva, han kommer ju inte kunna vara mer clever än vad jag är, hehe.
   "Hej och välkommen till inte min blogg! Eller kanske välkommen till mig? Jag tror ärligt talat inte att bloggande är något för mig... och det känner jag redan efter de här tre meningarna. Men jag önskar er ändå en fortsatt trevlig kväll och en mysig alla hjärtans dag imorgon! Ha de BRA!"

Ja de klarade han VÄL så bra hahah =) Puss på dig min älskling ♥

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback