Are we human ore are we dancers

Nu har då målat tillbaka min hand till samma nagellack som den andra handen:P heheh jag skulle se om jag kunde måla dom som sån Fransk manikyr för typ 100de gången men jag klarar de bara inte, ett tag hade jag såna lappar som man satte på nagelen så man inte skulle måla utanför eller vad man ska säga, men de var ju nästan svårare så när dom tog slut så började jag måla de på frihand men jag får de inte att bli snyggt av någon anledning. Men så idag då hade jag bestämmt mig för att testa, så tänkte jag först att man kunde ta lite tejp och klippa till och ha som sån mall men ja de insåg jag ju sen att de skulle ju inte fungera de heller, men tog sån frys tejp som vi har och klippte till de men de gick ju inte, jag gjorde de på ena handen och de blev verkligen katastrof så jag har städat och pysslat med en hand med Fransk manikyr och en hand med vanligt nagellack på, hahah. Men så nu då har jag målat tillbaka de på den feliga handen. Fick ha en vante på mig när jag skulle ta bort de med aceton för annars hade de tagit med sig nagellack från den rätta handen och så hade jag fått måla om den också bara för att den var full med ludd och de gick ju inte.

A. har still inte kommit än, funderar på att börja på denna kak/tårtan lite nu innan han kommer så är ju den klar iallafall, vet inte riktigt, tror den skulle vara inne i ugnen rätt länge. Sen ska vi ju liksom laga den andra maten också, sen kommer Ingrid hem också mitt i allt säkert.

Btw så hade det varit himla kul att testa och gå till en sån som gör vid nagler och be den nissen att måla på sån Fransk manikyr på mina egna nagler för jag behöver inga lösa utan kan ha mina egna men eftersom jag inte klarar av att måla på de själv så kunde man ju kanske be en sån. Så kunde man få ha såna häftiga nagler en gång i livet iallafall =)

Nu hinner jag nog inte blogga mer förrän efter att gästerna har varit här så får vi se när de blir, nu ska jag gå och kissa och sen börja på grejen. Så får ni ha en bra fredagkväll för de ska jag ha! Om ni har radion på så vrid fram den på 107.0 kl 18.00 och lyssna på Reeeeewine!!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback