Every breath you take

Nu har jag precis avslutat min lunch.

Innan jag började skriva här så kollade jag min mail och då  visade dom sån video på saker som hade hänt, så var de en mamma och pappa som hade skjutit med luftgevär på sina barn och hävdade att allt var bara på skoj en lek som dom hade hittat på med barnen, hur pantad får ett barn bli att gå med på de, den äldsta var ändå 9år vet inte han att de är farligt med pistoler, men ja de är ju mest föräldrarna som är sjuka dock. Sen var de en annan nyhet också där man hade hittat en tumör i hjärnan på en nyfödd pojke så när man skulle operera honom så visade det sig att de var en fullt utvecklad fot som var i tumören.....killen hade alltså en fot inne i sitt huvud, men de var tydligen helt ofarligt och man opererade bort den som vad som helst. Men ändå lite läsktigt tycker jag nog.
   Det gick rätt bra på körskolan idag faktiskt, andra delen där på repetitionen och jag hade typ bara runt 10fel så de var helt ok.

Skulle vi se om vi kunde skriva något om Kent här nu kanske. Anledningen till att jag ville skriva något om dom var att det kom en låt med dom på radion när jag höll på att klä på mig innan; "brinn pengar brinn, du vet att de betyder någonting osv."  Liksom hallåja vad är det för otroligt deprimerande texter detta deprimerande band har egentligen, jag menar inte nog med att texterna är deprimerande utan han som sjunger som säkert inte ens heter Kent nog har universums mest deprimerande röst. Inte konstigt att ungdomar går in i de mörkas gångar när dom lyssnar på denna musik.
   Dessvärre har min tuss sjungit in en av deras sånger och den gör han bra, men de är nog för att han inte har så deprimerande röst heheh, han är så söt! =)

Dagens ilandsproblem i Bjärred: Vem ska hjälpa mig att äta upp mina två lager i min gigantiska Merci ask??

Hahha vilka problem jag har verkligen! Nu är de slut bloggat för denna gången, kommer en uppdatering senare idag, typ eftermiddag efter att jag varit inne i Lund!

Ha de bäst!!
Pussinuss lovers! ♥


Kommentarer
Postat av: Alex

Tja du! Du har verkligen tagit det här med bloggandet på allvar! Ganska många inlägg för att inte ens ha hunnit gå ett dygn :P

Jag tycker nog att Kent har ganka bra texter faktiskt även om dom skulle vara deprimerande.

Jag skulle för övrigt inte ha så stora problem med att äta upp din choklad :) bjud på bara!

Puss!

2009-01-15 @ 13:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback