I'll stand by you

Tjaa!
NU kommer de efterlängtade inlägget som skulle kommit igårkväll men de orkades inte starta upp datorn och börja sitta här och knappa som en crazy över hur kvällen blev, så vi får ta en snabb sammanfattning nu. Jag hade ju tänkt att jag skulle göra de innan idag men jag har inte kunnat komma in på blogg.se så vet inte om de har varit någon vajsing eller vad som har varit problemet, men nu är jag här iallafall =)
  Kvällen blev väldigt lyckad kan man väl säga allt gick som smort, jag fick alkoholfritt vitt vin av Becka och Nille, de var jättesött av dom =) sen fick jag skumbananer och AfterEight pastiller, nice!

Kvällens intag av mat bestod av;

1. Tacolassagne med grönsallad
2. Blåbärskakan
som jag ska scanna in en bild på efter detta inläggs slut tänkte jag så man kunde se hur den ser ut!

Sen efter maten satt vi och snackade lite som man gör these days och sen var de dags för Bet your brain, wehoo äntligen var vi lag så vi kunde spela de på riktigt, och de var faktiskt riktigt roligt bortsätt från att Nille och A. spelade skiten ur mig och Becka dom vann stort inte bara en gång utan 2! Vilka grabbar alltså! =)

Sen åkte dom hem strax innan 12, de var en väldigt nice kväll som sagt, måste ju bara tillägga att Reeeewine var på heeela kvällen och de var också väldans trevligt!!

Pussinuss lovers! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback