Umbrella

Med risk för att ni ska tro att jag är värsta drickaren men nu har jag faktiskt ytterligare ett glas vitt, hehe blev en sladd kvar från igår så varför inte. Har precis ätit och mitt under middagen så bara släcks allt ner i hela huset och utomhus med, tur vi hade två ljus tända annars hade de blivit lite kusligt. Ringde Ulla för att höra om den hade gått hos dom med och de hade den + att hon berättade att de var en tant som hade ringt till dom och börjat sjunga grattis och hurrat för henne så Ulla bara; "vad är detta?" så hade tanten frågat om de inte var Ulla och de var det ju men de var inte Ulla hennes syster. Liksom hallå har man inte koll på sin systers telefonnummer eller vadå?

Idag har Sofi brummat med den bilen, först körde vi till Lödde och tvättade sötnosen och han blev så ren så de var knappt sant, man kunde spegla sig i honom =) de var sån was a car typ liknande grej fast de hette "Lödde biltvätt" så man la på såna poletter och den var de bara att följa de programmet så gick de från avspolning till vaxning och högglans =) de var rätt kul att göra faktiskt. Kul att se resultatet också. Sen körde jag till Söderviddninge där vi hälsade på Karin, Leif och Malin, de var också roligt och sen körde jag hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback