♥ Söndag



Wehooo jag har införskaffat mig en "skolväska" nu när jag ska börja läsa igen, insåg att jag inte hade såå många väskor som jag kunde ha ett helt A4 i och alla dessa böcker som jag ska lägga en hel förmögenhet på. Så fick köpa en större variant så jag kunde vara lite rädd om grejerna!
   Det blev en BjörnBorg förövrigt! en väldans tjusig sådan om jag får säga de själv, det är en sån man kan ha över axeln.

Samtidigt som de ska bli otroligt spännande att börja läsa igen och kul att ha något att göra igen om dagarna och få aktivera de jag har innanför pannan så kommer de nog kännas konstigt. Men hoppas de blir roligt! =)

Nu ska jag hoppa i duschen och lukta gott!
Ha de bäst!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback