♥ Värsta bloggtorkan!

Hejsan alla bloggläsare!

Jag har fått värsta blogg torkan, har inte orkat skriva på flera dagar =( de känns så jobbigt att bara skriva ett inlägg för skrivandets skull när jag ändå inte har något viktigt att säga, nu gör jag ju dock de ändå men ja :P heheh.

IDag har de varit värsta sommaren som igår, jag har legat ute och stekt hela dagen. Ikväll kom min kära kompis R. och hälsade på mig nu när de är sååå synd om min för att A. inte är hemma. Vi snackade en massa och hade jättemysigt ute i solen, vi tog en liten runda i hennes playboy bil! =)

Ha de bäst!

Pussinuss lovers! ♥


Kommentarer
Postat av: diana ♥

Vinnaren är nu publiverad på bloggen! =) Just nu är det tävling på G i min blogg där man kan vinna en manikyrbox! Missa inte den! ;) kram söta du!

2009-06-27 @ 13:06:53
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback