♥ Systemkamera

Jag vill ha en systemkamera, men dom kostar ju så sjukt mycket, och vad ska man egentligen göra för något fantastiskt med den som man inte kan göra med en annan kamera? Det har jag ingen aning om egentlign, har du?
Men ja den dagen jag har för mycket pengar över så köper jag nog en ändå :P hehe

Det gick väl bra i Robinson, de tycker väl Ellenor iallafall eftersom hon vann, men jag ville att Anna skulle vinna egentligen och av dom två ville jag att Jarmo skulle vinna men så blev de inte =(. A. var inne på min Tuch nu efter att programmet hade slutat och såg att man kunde rösta på hem man ville skulle vinna Robinson 2009 så han röstade på Jarmo även fast allt var avklarat redan, liiiite sena med att uppdatera om man säger så. Lyssnar på Kid Rock med All summer long! Helt klart 2008 års bästa sommar låt!! Man har en massa minnen till den =)

Får väl gå och roa min boyfriend lite nu och sen är de väl sova lite som gäller, är törstig också så ska nog ta och dricka något =)

Ni får ha de bäst så hörs vi imorron!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback