♥ You could be my bodyguard!

Nu har de precis varit middag här i huset, känns lite som att man är "Berg flyttar in" fast att de inte är Berg då utan jag heheh.  Men de är trevligt att vara här så de gör inget alls =). Vi åt grillat för er som undrar.
   Vi tänkte kolla på Bodyguard nu kl 21.00.

Som ni kanske ser så har jag gjort om min sida lite grand, eller min A. hjälpe mig aningen mycket. Jag bara sa hur jag ville ha de sen var de han som gjorde de, så allt cred till honom =) pussen på dig och tack för hjälpen!!
   Tänkte jag skulle ta upp någon diskussion här men jag vet inte riktigt vad de skulle vara, de skulle mest vara för att ha lite mer att skriva men eftersom jag inte vet vad jag ska ta upp så gick de ju inte...ni har kanske någon bra idé på något ni vill ha mina åsikter på. Det kan vara ett ilandsproblem också.

Nu börjar snart tvn så får vi se om de kommer mer updates sen efter eller om de blir först imorron bitti. Är detta sista inlägget för idag så hoppas jag att ni får en fin fredags kväll, solen går ner fint här över ängen nu och de är nästan helt vindstilla så ser riktigt fint ut =) njut av de medans ni kan!

Ha de bäst!

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback