♥ Kommunicera mera!

Idag har jag varit i skolan som lite omväxling, brukar ju vara "lediga" torsdag och fredag annars. Men idag har jag och en annan tjej i klassen börjat ny kurs =) vi fick läsa den med den andra klassen som läser denna som sin sista kurs innan de slutar hela programmet! Riktigt nice måste de vara för dom.
Vi har ju som sagt en liten bit kvar. Det är typ precis ett år från nu räknade jag ut innan idag.
   Men som sagt den nya kursen; den heter så mycket som Kommunikation och den verkar väldigt spännande. Det som var bra med den andra klassen var att de var inte alls lika många som vi är, dom var typ max 7stycken och vi är nästan 20st + att vi har 5stycken killar, dom var bara tjejer. Vilker läraren sa var bättre i våran klass för det lättade upp det lite.
   Jag satt och tänkte på att om de bara var tjejer och inte heller så många så måste dom bli tajta på ett annat sätt än vad vi blir i min klass och tänk då om det inte fungerar dom sins emellan, så otroligt jobbigt de måste vara då? Nu tyckte jag visseligen att de verkade som att de kom väldigt bra överrens med varandra så de var ju bra =) Hi!
   Vi fick en fede Studiehandledning i denna kursen också precis som i alla andra. Det finns en massa uppgifter som ska göras och lite redovisningar. Nu får jag och tjejen jag läser med göra våra redovisningar med läraren istället för med den andra klassen av någon anledning, men jag tycker att de är rätt bra faktiskt, vi känner ju liksom inte dom och ställa sig och redovisa för dom då är ju kanske ingen höjdare direkt. Och sen har dom bara föreläsning en gång i veckan så de andra dagarna är vi "lediga" och kan vara hemma och plugga uppgifter. Vi ska göra de muntliga V. 50 verkade det som. Det är ju typ vid JUL!! Så summan av kardemumman är att de känns väldigt bra just nu, kan ta de lugnt och göra uppgifterna i mitt eget tempo utan att behöva fokusera på att jag måste åka till skolan en massa, kan lägga all tiden på de skriftliga! =) Super!
   Dessvärre har jag PROV nästa vecka, på tisdagen. Inte kul alls, men det ska nog gå bra de med =) hoppas vi!

Nu har jag skrivit ett väldigt långt inlägg, vilket var ett bra tag sedan! Hoppas ni inte blir trötta av att läsa de, isåfall är det ingen som tvingar er att göra de.

Godnatt alla som ska sova! =)

Pussinuss lovers! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback