♥ Days maraton!

Heeej!
Jag har inte kunnat ha tid att uppdatera innan, tyvärr =) uppskattar jättemycket att de var så många som läste bloggen igår =) som jag tidigare sagt får ni gärna lämna spår i kommentarer så jag vet vilka sötisar det är som läser min blogg =) det är faktiskt vissa som redan gör de! Taack =)
   Som ni nog vet har jag inte haft någon video på länge, typ mer än 2 veckor, ahh kris! Men igår kom den äntligen =) wehooo! Så Ulla har spelat in en massa Days till mig alla dessa dagar, så nu har jag Maraton och kollar på alla avsnitten =)

Jag ska snart iväg och ta vaccin mot Tuberkolos med några andra från klassen =) inte sååå kul!
   Men vi hörs senare!

Pussinuss lovers! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback