Läxor

Goodmogon!

Denna veckan kommer vara läxa, läxa och återigen läxa, det är iaf de som är planen^^ kan inte lova att jag kommer utesluta OC helt men på dagarna kommer jag iaf att hålla på med min läxa och sen på kvällen kan jag belöna mig med OC =)

Det var tänkt att jag skulle till Biblioteket idag men eftersom jag väntar på en nisse som ska komma och hämta ett paket som jag ska returnera så är jag tvungen att vara hemma idag. Men jag har frågor till Kirre-boken som ska besvaras så de får bli de idag ist. Målet är att bli klar med alla idag =)


Här kommer ett utkast från min datorskärm på vad jag håller på med =)
Rätt dålig bild men är man intresserad av vad de står så kan man se de^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback