Torsdags kallt

Godmorgon i de kalla och snöiga Sverige!

Jag vet att jag inte har uppdaterat på några 100 timmar nu men jag var ju som sagt på Kick off för Mary Kay igår kväll och sen somnade jag efter de^^
   Sen känns de inte som att jag har så roliga inlägg att göra men jag tog en bild på min casual outfit idag som inte var den mest avancerade. Hoppas att ni inte tröttnar och lämnar mig :P hihi

Ska snart och besöka min kära skola för att få handledning och för att prata om mitt CSN för nu klyddar de aningen, dom har fått för sig att jag bara läser på 75%...JAVISST!!


Dagens outfit!


Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Jag säljer ett helt startkit plus en massa mer tillbehör från Mary Kay billigt på tradera. Lägg gärna ett bud :)



http://www.tradera.com/Mary-Kay-Startkit-varde-6000kr-Vaska-speglar-mascara-mm-auktion_302666_108211781

2010-03-02 @ 14:10:50
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback